Ogłoszenie o naborze na stanowisko: inspektor - kierownik Kancelarii Ogólnej w PSG w Krynicy Morskiej
Komendant
Morskiego Oddziału SG w Gdańsku
ogłasza nabór na stanowisko:
INSPEKTOR - KIEROWNIK KANCELARII OGÓLNEJ
W PLACÓWCE STRAŻY GRANICZNEJ W KRYNICY MORSKIEJ
Wymiar etatu: 1/1; Miejsce wykonywania pracy: 82-120 Krynica Morska, Aleja Wojska Polskiego 1,
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Prawidłowe przyjmowanie, ewidencjonowanie, przechowywanie, przekazywanie, wysyłanie i udostępnianie dokumentów z zachowaniem ustaw i przepisów wykonawczych w celu prawidłowego obiegu dokumentów w PSG.
- Właściwe prowadzenie ewidencji dokumentów w dokumentacji kancelaryjnej w celu prawidłowego dokumentowania.
- Informowanie bezpośredniego przełożonego o ewentualnych zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów w celu eliminacji nieprawidłowych zjawisk.
- Systematyczne porządkowanie posiadanych zasobów dokumentów w celu przygotowania dokumentacji do przekazania do archiwum.
- Czynny udział w komisjach kontroli dokumentów w zakresie ich właściwego przechowywania i obiegu w celu dokonania kontroli prawidłowości obiegu dokumentacji.
- Prowadzenie bieżącej kontroli wykonawców merytorycznych i technicznych w celu prawidłowego sposobu wykonania dokumentów niejawnych.
- Udzielanie informacji interesantom lub kierowanie do właściwych komórek organizacyjnych PSG lub MOSG w celu prawidłowego załatwienia sprawy.
- Koordynowanie pracy starszego referenta kancelarii ogólnej w celu prawidłowego funkcjonowania kancelarii.
Warunki pracy: praca administracyjno – biurowa.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: praca w pomieszczeniu biurowym, stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej przy monitorze komputera powyżej 4 godzin dziennie.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie,
- znajomość przepisów Ustawy o ochronie informacji niejawnych,
- znajomość przepisów Ustawy o służbie cywilnej,
- znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,
- obsługa komputera (EXCEL, OFFICE),
- złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- wykształcenie wyższe administracyjne,
- sumienność, systematyczność oraz duże przywiązywanie wagi do jakości pracy,
- doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy pracy w służbie cywilnej, znajomość procedur i przepisów związanych z obiegiem dokumentów niejawnych.
Inne informacje: wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,8 – tj. 4967,946 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny - własnoręcznie podpisane,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczeniu o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Druk zawierający klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych oraz druk zawierający pozostałe oświadczenia dostępny jest pod adresem:
Termin składania aplikacji: 22 lipca 2025 r. w Kancelarii Jawnej Morskiego Oddziału SG; lub na adres: Morski Oddział SG ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk (decyduje data stempla pocztowego/osobistego dostarczenia dokumentów do urzędu).
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
W związku z powyższym, za kompletne uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (obowiązuje forma papierowa). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje „Procedura zgłoszeń wewnętrznych”. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Klauzula informacyjna – Dane Osobowe
Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Morskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem:
https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/ochrona-danych-osobowyc/15646,Informacje-ogolne.html