Ogłoszenie o naborze na stanowisko: starszy referent Kancelarii Jawnej WOI (na zastępstwo)
Komendant
Morskiego Oddziału SG w Gdańsku
ogłasza nabór na stanowisko:
STARSZY REFERENT KANCELARII JAWNEJ
SEKCJI OCHRONY DOKUMENTACJI WYDZIAŁU OCHRONY INFORMACJI
MORSKIEGO ODDZIAŁU STRAŻY GRANICZNEJ
(NA ZASTĘPSTWO)
Wymiar etatu: 1/1; Miejsce wykonywania pracy: Gdańsk, ul. Oliwska 35
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- Przyjmowanie, ewidencjonowanie, przekazywanie zgodnie z dekretacją, wysyłanie dokumentów w celu zapewnienia terminowości i właściwego obiegu dokumentów.
- Wykorzystanie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD) do wykonywania czynności kancelaryjnych.
- Prowadzenie urządzeń ewidencyjnych oraz innej dokumentacji w celu właściwego funkcjonowania kancelarii jawnej.
- Kompletowanie, przygotowywanie teczek akt będących na stanie kancelarii jawnej, składów chronologicznych oraz sporządzanie spisów akt w celu przekazania ich do archiwum.
- Brakowanie dokumentów niearchiwalnych i elektronicznych nośników informacji w celu zdjęcia ich z ewidencji kancelarii.
- Przygotowywanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do dekretacji Komendantowi oraz zastępcom w celu zapewnienia obiegu dokumentów.
- Obsługa elektronicznej skrzynki podawczej w ramach elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP).
- Obsługa w Komendzie Oddziału elektronicznej skrzynki do doręczenia korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej (e-Doręczenia).
- Obsługa interesantów w celu zapewnienia terminowości i właściwego obiegu dokumentów.
Warunki pracy: praca biurowa w siedzibie urzędu w systemie jednozmianowym.
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy: stanowisko wyposażone w monitor ekranowy i urządzenia biurowe, praca przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, praca odbywa się głównie w pozycji siedzącej i ma charakter pracy umysłowej.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem pracy:
- wykształcenie: średnie,
- doświadczenie zawodowe min. 1 rok doświadczenia w pracy biurowej,
- obsługa komputera i sprzętu biurowego,
- sumienność, dokładność,
- złożenie klauzuli informacyjnej dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- złożenie oświadczenia lustracyjnego (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub wyrażenie zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzuli „poufne”,
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Wymagania dodatkowe (mile widziane):
- szkolenie z ochrony informacji niejawnych,
- posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa lub zgoda na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ściśle tajne”.
Inne informacje: wynagrodzenie zasadnicze wg mnożnika 1,8 – tj. 4967,946 zł brutto + dodatek za wysługę lat.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- CV i list motywacyjny - własnoręcznie podpisane,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia,
- kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego,
- klauzula informacyjna dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych,
- oświadczenie lustracyjne (dotyczy osób urodzonych przed 01 sierpnia 1972 r.),
- kopia poświadczenia bezpieczeństwa lub oświadczenie zgody na udział w procedurze sprawdzającej w zakresie dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „poufne”,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczeniu o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.
Druk zawierający klauzulę informacyjną dla osób ubiegających się o pracę w MOSG wraz z oświadczeniem o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych oraz druk zawierający pozostałe oświadczenia dostępny jest pod adresem:
Termin składania aplikacji: 14 lipca 2025 r. w Kancelarii Jawnej Morskiego Oddziału SG lub na adres: Morski Oddział SG ul. Oliwska 35, 80-563 Gdańsk (decyduje data wpływu do Urzędu).
Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „wymagane dokumenty i oświadczenia”.
W związku z powyższym, za kompletne uznaje się oferty, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane: list motywacyjny, CV oraz oświadczenia osoby ubiegającej się o zatrudnienie (obowiązuje forma papierowa). Kandydaci zakwalifikowani do dalszych etapów naboru zostaną powiadomieni telefonicznie lub e-mailem o ich terminie.
Zgodnie z art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów, informujemy, że w Morskim Oddziale Straży Granicznej w Gdańsku obowiązuje „Procedura zgłoszeń wewnętrznych”. Osoba zainteresowana jej treścią może uzyskać do niej wgląd w MOSG ul. Oliwska 35, budynek nr 1 pok. 116.
Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
Klauzula informacyjna – Dane Osobowe
Informacja o przetwarzaniu Pana/Pani danych osobowych znajduje się na stronie Morskiego Oddziału Straży Granicznej pod adresem:
https://bip.morski.strazgraniczna.pl/s05/ochrona-danych-osobowyc/15646,Informacje-ogolne.html